Toepassingen

Finly is dé oplossing voor de perfecte ‘klantcontactreis’. Iets concreter: Finly ondersteunt onze klanten voor, tijdens en na een advies- en/of verkoopgesprek om zowel voor de klant als de adviseur het maximale uit het gesprek te halen. En om het nog duidelijker te maken staan hieronder vijf toepassingen.

 

 

CRM

Wil jij efficiënt, eenvoudig en met overzicht jouw organisatie stroomlijnen en professionaliseren?

Finly CRM is een krachtige tool om klantgerichte activiteiten te ondersteunen. Met een CRM kunnen jij en jouw collega’s klantgegevens, zoals contact- en relatieinformatie, huidige verzekeringen, workflows, documenten, formulieren, signalen en communicatiegeschiedenis, centraal beheren en organiseren. Dit stelt je in staat om klanten beter te begrijpen en gepersonaliseerd advies en oplossingen aan te bieden.

 
 
 

Bemiddeling hypotheken

Wil jij efficiënt, eenvoudig en met overzicht jouw klanten zorgeloos aan een (nieuwe) hypotheek helpen?

Finly digitaliseert de volledige klantreis rondom een hypotheek. Dit proces start bij een lead en eindigt bij het passeren van de akte. Kortom; van contact tot contract. Finly communiceert via het Hypotheken Data Netwerk (HDN) protocol met aangesloten systemen, waardoor het proces efficiënt en snel wordt uitgevoerd. Als adviseur en bemiddelaar kun jij je dus richten op het allerleukste en belangrijkste: Het ontzorgen van jouw klanten!

 
 
 

Schade Zakelijk

Wil jij op een reproduceerbare, rendabele manier jouw portefeuille beheren en uitbouwen?

Finly zorgt voor grip op jouw portefeuille. Je hebt precies in beeld waar actie gewenst is en anders helpen de automatische signalen daarmee. Finly ondersteunt vervolgens het gehele proces van aanschrijven, inplannen, voorbereiden en voeren van risico management gesprekken. Tijdens het gesprek zorgt FInly voor een gestructureerde aanpak waarbij alle mogelijke risico's in kaart worden gebracht. Het resultaat is een compact rapport met een risico overzicht, actiepunten en verkoopkansen.


 
 
 

Verhogen verkoopresultaten

Wil je betere en voorspelbaardere resultaten bereiken over de gehele linie binnen jouw organisatie?

Finly zorgt ervoor dat niet enkele verkopers beter presteren. Finly zorgt ervoor dat de kwaliteit en de prestaties over de gehele lijn verbetert. Door Finly worden er meer afspraken gerealiseerd, zijn klanten en medewerkers beter voorbereid, worden er tijdens het gesprek meer kansen gecreëerd én wordt er meer gesloten direct tijdens het gesprek. Finly heeft bij verschillende klanten conversieverhogingen van enkele tientallen procenten gerealiseerd terwijl de klanten de gesprekken als waardevol ervaren en de klanttevredenheid erg hoog is.

 
 
 
 

Beheer Particulier

Wil jij op een reproduceerbare, rendabele manier jouw portefeuille beheren en uitbouwen?

In Finly kun je klantgroepen klaarzetten en gestructureerd benaderen. Er worden automatische taken voor de klant en adviseur klaargezet en automatische berichten verzonden. Op die manier kun je grote groepen klanten bereiken, worden gegevens verzameld, voorstellen verzonden, afspraken ingepland, gesprekken gevoerd, gespreksverslagen met actiepunten gerealiseerd en/of direct voorstellen getekend. 

De proactieve klantbenadering zorgt ervoor dat je de zorgplicht goed invult, het verhoogt de polisdichtheid, het draagt bij aan de klantloyaliteit en onderscheidt je organisatie van de concurrentie.

 
 
 

Van provinciaal naar volmacht

Wil jij met het klantbelang voorop, met inzicht en grip op je totale portefeuille, het rendement verbeteren?

Met Finly heb je volledig inzicht en grip op de totale portefeuille. Je weet exact wie waar is in het proces en wat er nog moet gebeuren om de klanten te activeren. Finly ondersteunt bij het gehele proces van aanschrijven en omzetten, eventueel met het inplannen, voorbereiden en voeren van gesprekken om de klanten een passend voorstel te doen. Finly ondersteunt daarbij de medewerkers, zodat de commercialiteit en kwaliteit over de gehele linie verbeterd wordt. Het gevolg is happy klanten die graag ingaan op het nieuwe voorstel.

 
 
 
 
IMG_E1986.JPG

Wil je meer weten over hoe Finly jou kan helpen?

Hi, mijn naam is Arno, aangenaam! Mijn doel: mensen helpen in het meedenken over hoe je Finly succesvol kunt inzetten. Ik help organisaties om grote strategische uitdagingen om te zetten in actie. Wil je dat ik Finly laat zien en sparren over de mogelijkheden plan, meet en close?

 
 
Light-Blue-Grey.jpg